woensdag 18 april 2007

De jurk is nu echt af

De allerlaatste hand is gelegd aan de jurk; ik was nog een paar steekjes onderaan vergeten om de zoom naar boven te leggen (die mooie glimmende randen), het tasje is gevoerd en heeft nu een rits (op de foto waren nog onafgewerkte randen te zien), de roos op het tasje zit nu vast met een opgenaaide veiligheidsspeld en de schoenen staan klaar. De roos kan ik zo later nog eens als broche gebruiken, hij is erg mooi. Ik heb besloten er geen sieraden bij te dragen op oorbellen en een ring na dan. De hals is al zo mooi dat een kettinkje er afbreuk aan zou doen. Vanavond ga ik hardlopen en daarna douchen om vervolgens mijn haren in twee vlechtjes in te vlechten zodat morgenavond mijn haren engelachtig golven. De voorpret is nu op zijn hoogst vermoed ik.

Morgenochtend moet ik naar het stadskantoor om mijn paspoort op te halen. In juni ga ik met de studievereniging voor elektrotechniek op studiereis naar Canada voor drie weken. Aangezien dat mijn eerste reis buiten Europa gaat worden had ik nog geen paspoort en heb ik die nu aangevraagd. Het wordt een leuke reis met gezellige mensen. We moeten allemaal een opdracht voor een bedrijf doen 'contract research', dat is als een vorm van sponsoring. Die bedrijven geven dan geld waar de reis van bekostigd kan worden, of in ieder geval voor een groot deel.

Mijn magische bol is nog niet binnen... Het enthousiasme en die voorpret is nu een beetje omgeslagen naar verdriet en frustratie. Aangezien ik al mijn huisgenoten (dat zijn er 11) er van op de hoogte heb gesteld krijg ik elke dag de hele dag door hele lieve enthousiaste vragen of mijn pakketje er al is. En elke keer moet ik heel teleurgesteld nee antwoorden. Ik ben verder gegaan aan het rowan vestje en heb nu een vooorpand af (het achterpand was al af) en ik heb me als doel gesteld vrijdag het andere voorpand af te krijgen, dan kan ik het persen bij mijn ouders want daar ga ik heen van het weekend en zaterdag afmaken en afwerken en dan kan ik het zondag aan naar de verjaardag van mijn oma. Misschienwat enthousiast maar een mooi doel. Dat betekent waarschijnlijk dat na het weekend mijn magische bol aan bod zal komen. We zullen zien.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hai Mariella,

heb je yvonne al gemaild om te vertellen dat je de bol nog niet hebt gehad? Jammer zeg voor je, het kan zo leuk zijn!
Groetjes Mirjam

Anoniem zei

Mijn excuus dat je bol zo laat land ;-((
Ik hoop dat je er toch blij mee bent .
S.P.