maandag 23 april 2007

Weekend voorbij...



















Door drukte enzo kan ik nu pas de foto van mij in mijn jurk en mijn ontvangen magische bol (jeeeeej!!!) erop zetten!




















Mijn magische bol heb ik vrijdag gekregen toen ik aan het werk was. De postbode kwam langs en ik vroeg hem of hij nog langs mijn huis moest. Dat was het geval en hij heeft hem toen aan mij gegeven. Geweldig leuk natuurlijk! Ik heb een fototoestel geregeld en de foto's gemaakt, superleuk! Ik heb 12 bollen lichtblauwe katoen gekregen, daar ga ik een leuk vestje ofzo van maken, of een lekkere zomertrui. Misschien een van de drie opatronen die erbij zaten maar ook misschien iets uit mijn rowanboek...
Over Rowan gesproken; mijn topje is af! Het gebreide strikbandje kreeg ik niet mooi voor elkaar dus toen heb ik en satijnband opgezet en ik vind dt eigenlijk nog wel leuker moet ik zeggen. Ik ben er erg tevreden over. eens even zien straks of ik daar ook een mooie foto van kan maken...

Van het weekend hadden we verjaardag van mijn oma; erg gezellig en stralend weer dus dat was genieten. Heerlijk gegeten bij Landlust; een groot buffet met de heerlijkste dingen en toetjes! En ik kan het erg goed vinden met mijn nichtje en haar vriend dus die zijn ons 's avonds op komen halen om ons op de trein te zetten, erg gezellig! De rest van de familie was ook weer leuk om te zien.

Ik had ook nog een breitas gemaakt voor mijn kleine zusje, eentje met een mooie binnen en buitenkant zodat je hem binnstebuiten kan keren (we hadden meningsverschil wat nou het mooiste stofje was, dus toen heb ik ze allebei gebruikt :) )



















1 opmerking:

Liza au Lait zei

Wauw, wat een geweldige jurk heb je gemaakt! En je bent goed verwend met je magische bol, leuk!