dinsdag 21 augustus 2007

1 enkelsok af :-)

Even illegaal bloggen op mijn werk... Mijn chevron sjaal is af, hij is prachtig geworden! Ik ga er een mooi fleece blazerjasje bijmaken. Het is een beetje ongewoon (fleece+blazer) maar het leek me zo gaaf en ik heb nog mooie fleece liggen dat er wel bij past (alhoewel ik dat niet zeker weet want die ligt er al anderhalf jaar). Dus eens kijken hoe dat experiment uit gaat pakken.
Voor mijn verjaardag had ik leuke regia cotton surf colors gekregen, 2 bollen. Maar omdat het zomergaren is had ik besloten enkelsokjes te maken, dus 2 paar. De eerste zijn allang af, die zijn voor mijn zusje, de knitty breeze van deze zomer. De andere enkelsokjes worden jaywalkers. Het gaat maar traag hoor, ben geloof ik niet helemaal in de stemming voor sokken dus dat doe ik af en toe een beetje.
Als ik nieuwe naalden heb besteld (ik werk het liefste op rondbreinaalden, ook al is het voor niet ronde projecten) ga ik beginnen aan een hele mooie poncho uit het boek knitting over the edge, die heb ik gekregen voor mijn verjaardag van mijn ouders. Van vrienden heb ik knitting beyond the edge gekregen en afgelopen vrijdag heb ik knitting on the edge besteld, dan heb ik ze alle drie. Het zijn geweldige boeken als naslagwerk oid. Voor mede snb-ers in enschede; ik zal ze meenemen naar de eerstvolgende snb-avond...
Nu nog even naalden bestellen en dan kan ik binnenkort aan de slag, hoewel er nog even een vak afgerond moet worden... En vanmiddag komt een vriendin langs waar ik een jurk voor heb gemaakt, we gaan heb even helemaal goed passend maken. Kop thee erbij en dan wordt het zeker gezellig!

1 opmerking:

Anoniem zei

Pfff waar haal je tijd vandaan :-)ben jaloers op zoveel productiviteit..kom je nog wel toe aan studeren! Ik ben benieuwd naar de boeken!!

groetjes Mirjam