maandag 3 september 2007

De eerste SnBavond na de vakantie.

Zo, Dat was gezellig :-). Ik had mijn boeken meegeomen en die zijn met plezier bekeken. Ondertussen zijn mijn jaywalker enkelsokjes af waar ik al anderhalve maand mee bezig zijn af, ze zijn voor een vriendin in Bolsward. Het capeje is af, nu alle applicaties er nog op, en die moeten eerst gemaakt worden. Op het gemakje maar. Thuisgekomen heb ik besloten dat het tasje af moet waar alleen nog de I-cord op moet, en I-cord vind ik echt saai... doorzetten dus, vanavond hopelijk nog af. Dan ga ikmorgen een rits halen en een stukje voering zodat ik hem af kan maken voordat ik dit weekend naar engeland ga want een klein tasje is erg handig als je ergens heengaat.
En... morgen nog een heleboel opruimen want vriendlief en ik hebben een mooi huisje gevonden dan we komend weekend in morgen gaan richten, spannend hoor! Zo eens even kijken of ik de camera kan gebruiken voor de foto van mijn chevron sjaal en het basiscapeje... En eens gaan bedenken wat het volgende project gaat worden naast de in planning zijnde chevronsokken (eigen bedenksel, eens kijken of dat wat wordt)...

1 opmerking:

Anoniem zei

Het was erg gezellig gisteravond.
Ik ben erg benieuwd naar je chevronsokken, laat je die de volgende keer zien? Gr. Petra