donderdag 20 september 2007

Het einde is in zicht

Alle dozen zijn zo'n beetje uitgepakt, de sloffen zijn af (Petra; gewoon doen hoor, je bent er zo mee klaar!) en ik ben al aan de sjaal begonnen. Die wordt echt heel erg mooi! Ook heb ik het jasje weer opgepakt dat al zolang ligt als dat ik mijn chevron sjaal af heb. Heerlijk, een beetje hobby'en, koken en thuis voelen. Ik heb net de resterende delen van het tafeltje gebeitst dat vriendlief en ik helemaal aan het opknappen zijn.
Vanavond heb ik ook nog kinderen unihockey-les gegeven, erg leuk maar wel een uitdaging om ze allemaal aan het sporten te krijgen, er zitten giegeltantes bij! Maar aan het einde van de les wel een goed gevoel en een compliment dat ik ze goed aan de slag had, dus mijn dag is helemaal goed.
Nu een lekkere kop thee zetten en verder aan mijn sokken!

Geen opmerkingen: