maandag 5 november 2007

Stage ontwijkend gedrag

Ik heb zitten puzzelen vandaag.
Vanochtend heb ik namelijk opgezocht wat het antwoord is van deze week van de Secret Stole, de vraag is wat een ander woord is voor een ideale gemeenschap; een Utopie (utopia), en dat wil dus zeggen dat elizabeth niet klopt. aargh, ik was zo zeker van mijn gelijk. Dus op zoek naar een ander antwoord, puzzelen, puzzelen, googlen, wikipedia-en...
Mijn gedachtenredenatie :-)... is als volgt:
Gekeken op utopie bij wikipedia en daar kwam ik sprookjes tegen. Alle sprookjes afgezocht van grimm en christian andersen. Niets gevonden wat erop leek. Toen gegoogled op utopia, england en fairytale. Ook niets. Toen heb ik gegoogled op utopia, england en lady.
Ha, daar was wat beters; Camelot! Dus eens even kijken op de wiki-pagina over camelot. (zoekende naareen woord van 9 letters) De vormen van de Secret Stole komen namelijk wel in de buurt van de dingen die je wel ziet over de ronde tafel. Guinevere leek me mooi, maar daat zit geen L in. Klopt dus niet. Hmmm, zoeken, zoeken, ik was wel warm had ik het idee (maar dat dacht ik de vorige keer ook, dus dat maakt niet zoveel uit :-) ). Onderaan de pagina gekeken naar de characters, en daar stond bij... excalibur. Hmmm, dat zou wel eens in de richting kunnen zijn. Vooral toen ik vond dat de Lady of the Lake het zwaard aan Arthus heeft gegeven. En even letters kijken:

Utopia
England
Lady
Aristochracy
Bravery
Chastity (bij nader inzien :-) )
ExCALiBUr
Dus ik denk dat ik een mooie gok heb gevonden, we wachten weer af tot volgende week!

Geen opmerkingen: