zaterdag 5 januari 2008

Ik ook :-)

Bij deze, mijn projecten die ik heb gemaakt het afgelopen jaar. Hoogst waarschijnlijk niet compleet, maar dat is niet erg. Het zijn er in ieder geval veel!

Sokken: 7 paar, waarvan de chevron sokken mijn favoriet zijn, eigen ontwerp :-)

Mutsen: 11 keer, de urchin is favoriet (5 van deze zijn urchins)

Polswarmers: 2(beide weggeven)

Wanten: 3 paar, ik vermoed dat ik de Tiffany's het leukst vind, dat breien was echt heel leuk, ben nu met nog een paar bezig

Sjaals: 5, deze is moeilijk; de Guinevere (laat ik volgende log zien) is mijn eerste kantwerk, de chevron sjaal vind ik geweldig vanwege de kleuren maar de moebius-col met kabels is mijn eigen ontwerp

Truien en Capes; 4

Pantoffels: 1 paar (alweer stuk)

Pannenlappen: 8 of meer, dat weet ik niet. Het standaard nieuwe-huis-kado

Tasjes: 4, de cabled purse vind ik het leukst

Berenkleding voor Kika: 2 sets (was heel leuk om te doen)

1 gehaakt ceintuur

1 boekenlegger


Al met al 49 of meer projecten, dat is aardig wat! Komend jaar lukt me dat niet hoor, afstuderen komt eraan. Helaas, want mijn hoofd zit nog bomvol met ideeën.

Van al deze projecten heb ik er 22 nog zelf, de rest heb ik weggegeven. Dat doet me goed :-).

Geen opmerkingen: