dinsdag 11 maart 2008

Druk

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben heb ik het druk met andere dingen dan breien op dit moment. Ik ben begonnen aan mijn afstudeeropdracht. Als alles meezit kan ik mijzelf over een maand of zeven Master of Science noemen.
Ondertussen heb ik wel de Wisp afgemaakt (hij is erg mooi geworden), maar zelfs nog geen tijd gehad om daar mooie foto's van te maken.
En net heb ik even hardgelopen. Net als vorig jaar ga ik meedoen aan de batavierenrace, en weer een afstand van 6,3km. Daar moet wel voor getraind worden en ik ben er laat mee dit jaar. Dat komt omdat ik niet meer in de buurt van mijn loopmaatjes van vorig jaar woon en nu met mijzelf moet lopen, dat kost meer overtuigingskracht. Nou, nu hopen dat ik het volhoud, het ging in ieder geval erg lekker (het weer zat dan ook mee).

2 opmerkingen:

Tijm zei

Succes met alles Meissie!

Anoniem zei

Neem je de wisp morgen mee? Ik ben benieuwd.