dinsdag 24 februari 2009

Oeps :-)

Ging ik naar de stoffenzaak om stof te halen voor een blouse. Omdat ik nu echt (dat wil zeggen, morgen als eerste) les ga geven en ik er een beetje netjes uit wil zien om me te onderscheiden van de pubers, wilde ik nog een blouse. Maar aldaar verdween die wens als sneeuw voor de zon toen ik alle mooie nieuwe lentestoffen zag, mooi tricot en geweldig linnen. Uiteindelijk ben ik met twee lappen linnen thuisgekomen, niets blouse :-) :

Van de gedesigneerde stof maar ik een rok en topje, en van de grijze een jasje waar dan de reverskraag weer van de gedisgneerde stof is. Zo kan ik een witte blouse (ja, toch nog maar eentje maken) erbij aan, of een donkerpaarse rok, of.... legio mogelijkheden, die er netjes uitzien, wat wel de bedoeling is.

Heerlijk, zin in de lente!

1 opmerking:

MoniqueB. zei

Hé Teach! Dat ziet er mooi uit! Ik weet nog goed dat ik voor het eerst voor de klas stond: bloednerveus. Bij mij waren het kleuters, maar bij jou al pubers!
Suxxes.