donderdag 5 maart 2009

Nummer 1 af!

Nee, niet eens mijn topje. De dubbelgebreide pannenlap is nu af. Na het breien van de muts ben ik erachter gekomen dat de beste manier om dubbelgebreide dingen af te werken gewoon mazen is. Het is ook wel te zien op de foto; de molen is anders afgewerkt en golft aan de bovenkant. Maar zin heb ik niet om dat te veranderen, ik neem het voor lief. Een prachtig voorbeeld namelijk van voortschrijdend inzicht ;-)...

Deze gaan de keuken opfleuren. Het volgende project dat afgemaakt wordt weet ik nog niet. Dat blijft voor mij nog een verassing, waar ik zin in heb. De stage vreet tijd en energie, maar levert een hele dikke glimlach op mijn gezicht op en dat maakt zoveel goed dat het gemis van handwerken niet eens zo groot is.

3 opmerkingen:

Ammerins zei

Oh, wat zijn die leuk zeg! Is dat een eigen patroontje of kan ik het ergens anders vinden? Wil ik oooook!!!

MoniqueB. zei

Knap zeg! Dubbelbreien heb ik nog niet geprobeerd.
Dan ben je zeker niet lid (ik wel) van de Ravelrygroep:
http://www.ravelry.com/groups/id-rather-poke-myself-in-the-eye-with-a-dpn-than-knit-a-dishcloth

Anoniem zei

Me too!
Hebben!
Nu!

Ik ben helemaal niet ongeduldig, maar ben het zien van zoiets moois gaan bij mij de remmen los.