woensdag 15 april 2009

Jah!

Soms zie je een patroon en denk je 'jah, dat is het!!!'. Soms kijk ik op ravelry wat vrienden allemaal in hun schild voeren en zo kom je soms op hele leuke mooie patronen en werkstukken. Zo zag ik dat zij deze sjaal had 'gequeued':


Ja, zie je het patroon van mijn experimentele topje (dat ik nog steeds niet heb gefotografeerd en nog steeds op mijn breimand ligt te wachten daarop) erin? Ja, deze ga ik maken! En hij heeft 8 stekenmarkeerders nodig, tadaaa!!!

Vanavond nog! (een klein stukje hoor; ik heb vrijdag tentamen waar ik nog even aan moet werken)

4 opmerkingen:

annita zei

Hij was mij ook al opgevallen. Super, sterkte met de laatste loodjes.

MoniqueB. zei

Hij is mooi he?
Ik moet nog effe bedenken welk garen ik ga gebruiken, hopelijk iets meer kleur?
En jij ?

froukje zei

Ooooh wat mooi.....

Angelique den Brok zei

Oh hij is geweldig ja!