dinsdag 7 april 2009

Toolzzzz

Als (aankomend) lerares gebruik je de nodige tools. Op school hebben we mooie smartboards, maar ook nog de whiteboards met die stiften die altijd leeg zijn. Op de vraag of ik er 4 in mijn tas mocht hebben bleek dat geen probleem te zijn. En stiften horen in een etui! Met dat idee heb ik een tasje gehaakt (dat doe ik echt te weinig, het is echt leuk om te doen!) voor de stiften. Een mooie sluiting maakt het af.
Het is een patroon met diep ingestoken steken en ik vind het resultaat erg gaaf. Volgende haakprojecten zitten alweer in mijn hoofd!

2 opmerkingen:

Irene Jongbloed zei

Wat een leuk haakpatroontje heb je gebruikt, is dat ergens te vinden of helemaal naar eigen idee.Ik vind het er knap uitzien.
Groetjes Irene

MoniqueB. zei

Mooi zeg, met die teruggreepsteken (naar beneden over de andere... ik ben zó slecht in haaktermen).
Ik had je lentesokjes ook al op Ravelry zien staan, erg schattig.