dinsdag 22 september 2009

Perfectionistisch?

Nee, dat niet. Ik ben aan een baret begonnen (een hoofddeksel dat ik nu wel kan dragen met dit weer :-) ):
En toen ik bij het deel na de boord kwam dat roze wordt, kwam ik erachter dat ik mijn stekenmarkeerders voor grote naalden uitgeleend had, en dat ik er wel een stuk of 8 nodig zou hebben. Dus wat gefrummel en een kwartiertje later:
8 stekenmarkeerders, met een aparte voor het begin van de ronde:
Dus nu kan ik weer verder, helemaal gelukkig met bijpassende stekenmarkeerders:
(mijn mening is dat je nooit genoeg setjes stekenmarkeerders kunt hebben :-)... )

2 opmerkingen:

lheurebleue zei

zonde om de steekmarkeerders daarna te verwijderen! het lijkt nu wel een juweel ...

MoniqueB. zei

Ik vind ze leuk! Zijn ze niet te zwaar?
Heb eens hele mooie gekregen van Ballee (in mijn goodiebag) van een zeepaardje! Ik gebruik DIE altijd als eerste markeerder.
Het wordt een stevige en warme baret!