woensdag 21 juli 2010

Vazen

Het is op dit moment roeien met de riemen die ik heb. Het wordt al wat beter; mijn hobbykamer krijgt vorm. In de tussentijd had ik alleen een koon met linnen weef-garen tot mijn beschikking en internet. Daarnaast een lekkere griesmeelpap uit van die ouderwetse glazen flesssen. En zie hier, tot welk resultaat je dan komt:
Het patroon is het eerste 'spider pattern', gemaakt op naaldjes van 2mm.
Een strik van het linnen garen maakt het helemaal af:
En het leukste? De rozen komen uit eigen tuin!

6 opmerkingen:

Herma zei

Mooi!!!!
Sorry dat ik niet meer gereageer, maar volg je nog steeds hoor! Geniet erg van je creatieve ideeën en uitvoeringen!
Bist now a Frysk famke??

Aal zei

Móói Mariella! Vaak ben je creatiever met simpele dingen denk ik. Welkom hier in Fryslân!

MoniqueB. zei

Wat een prachtig idee!!! Geweldig hoor.

lheurebleue zei

wat een kunstwerkjes!

Berti zei

wat een leuk patroontje.........zou ik dat aub ook mogen??? :) Ter inspiratie voor mijn kantgarens?

Berti zei

excuus. sliep nog half. link gevonden.