maandag 20 december 2010

Vakantie!

Ja, na een veel te drukke maand zonder creativiteit op handwerkgebied, is het nu tijd voor mezelf :-). Ik ga nu eerst een kerstboom kopen, en dan bedenken wat ik erin ga hangen. De afgelopen jaren waren we nooit thuis in de kerstvakantie, en dus hebben we nog nooit een kerstboom gehad. Maar om nou een groot bedrag uit te geven aan kerstballen... daar heb ik ook nog geen zin in. Dat vraagt om creatieve oplossingen :-).

Voorderest is alles goed hier, geen sneeuw, in tegenstelling tot de rest van het land. Wel glad, ik heb een gat in mijn hoofd gevallen door uit te glijden en de poort een kopstoot te geven (zucht...). De poort heeft er uiteraard niets aan overgehouden, ik doe een beetje rustig aan sindsdien.

P.S. Uiteraard staat de adventsboom al wel te pronken...

1 opmerking:

Geri Meftah Art zei

Dat klinkt niet goed, geen sneeuw, maar toch uitglijden op een glad stukje. Ik hoop dat je met de kerstdagen geen last meer hebt. Ik wens je in ieder geval fijne feestdagen.