woensdag 17 oktober 2012

Zijde

 Tsja, ik was gewoon verliefd op de kleuren van dit bolletje zijde bij Iboy. Achteraf deed het me ook wel denken aan barbie en my little pony, maar blijkbaar had ik dat soort vrolijkheid nodig.
Ik heb een teststrengetje gemaakt om te kijken hoe het spint (aaaargh, wennen als je silk hankies gewend bent!) en om te kijken hoe het kleurverloop zou zijn. Dit is de single, ik heb het geheel navajo-getwijnd.
Dit is het dan. Een metertje of 15, driedraads getwijnd en vooral belachelijk dun.
Maar ook geweldige kleuren, helaas zijn de kleuren hier nog niet zo mooi als dat ze in het echt zijn.
Nu eens gaan denken wat voor project de gehele bol zijde gaat worden.

1 opmerking:

Marian zei

Prachtige kleurtjes, daar ben ik gek op, van die zoete "barbie" kleuren.
Mooi draadje.