maandag 22 februari 2016

Stralende sterren

Laatst heb ik zo'n sprookjesachtig mooi borduurboek gekocht! Het is van What Delilah Did, en ziet er van de voorkant precies zo uit als dat je hoopt.
Ik heb er een tas uit gemaakt (omdat op de een of andere manier tassen borduren echt heel fijn is, lekker groot werk en erg praktich), de stargazer:
De kleine sterretjes zijn met goudmetallic borduurgaren gemaakt. Verschrikkelijk om mee te werken maar het effect is echt wel heel erg gaaf:
En zoals mijn vorige tassen (die met de eenhoorn, het vogeltje en de pauw) heb ik ook deze gevoerd. Ik heb geweldig goudglimmende stof gekocht op de beurs die er werkelijk perfect bij past. Ook in deze tas heb ik een vakje gemaakt om mijn sleutels in te bewaren zodat ik ze terug kan vinden.
Tijd om eens te gaan shoppen met deze nieuwe tas! Bijvoorbeeld om nieuwe linnen tassen te halen voor het volgende borduurwerk. Nu maar wachten tot mijn nieuwe borduurblad in de bus ploft... ik hoop snel!

Geen opmerkingen: