donderdag 19 oktober 2017

Tschechië sokken

Ik mocht mee naar Tsechië op outdoorreis. Genoeg bustijd dus om lekker te kunnen breien. Slaapzak over mijn benen, muziek op mijn oren en aan de slag:
Ik heb er een patroontje ingebreid wat ik al vaker heb gedaan (onder andere bij deze). In dit geval vooral bedoeld om het breien wat te vertragen, anders zou ik er helemaal snel mee klaar zijn.
In Tsjechië hebben we veel buitenactiviteiten gedaan, hier zie je me aan het mountainbiken. Zwaar, maar in zo'n prachtige omgeving absoluut de moeite waard!
's Avonds in het hotel was er ook voldoende tijd om even te relaxen terwijl collega's de filmpjes van de camera halen:
En nog voordat we aan de busreis terug begonnen waren ze af (een goed excuus om daar dus een bolletje sokkenwol te kopen, helemaal in herfstkleuren):
Vrolijke en warme sokken!

Geen opmerkingen: