zondag 12 november 2017

Nieuw etui

Ik heb mezelf afgelopen week een nieuwe pennenset cadeau gedaan. Na vijf jaar bijna iedere dag gebruik vond ik dat ik dat wel verdiend had. En bij nieuwe pennen hoort een nieuw etui. Gemaakt van grijs leer, een roze rits en roze katoenen garen. Mooie kleurencombinatie!
Het is een klein etuitje, precies genoeg voor de vier pennen die erin horen. Er komt nog een vulpotlood bij, dus ook een gum moet erin passen. En een knikker, die heb ik wel eens nodig om wat te demonsteren in de les...
De achterkant van de rits heb ik afgewerkt met siersteken. Zo'n rits wegwerken is een kunst opzich vind ik, en volgende keer zou ik het denk ik weer anders doen.
Zo, dan nu weer met de hand schrijven in plaats van typen, met mijn nieuwe paarse vulpen waar paarse vulpeninkt inzit...

Geen opmerkingen: