woensdag 3 januari 2018

Nieuw oud project

Januari is de maand waarin ik projecten af wil maken waar ik aan begonnen ben.
Ooit (waarschijnlijk vier jaar geleden, maar in die tijd heb ik helemaal niet geblogd) ben ik begonnen aan een sjaal die te kort werd;
Hij is fantastisch, het kleurverlopende garen heb ik zelf geverfd en zelf gesponnen, ik geloof op de landelijke spindag van 2014.
Een vriendin wees me toen op de mogelijkheid om de te korte sjaal tot pas van een trui te verwerken. Ik heb toen dus al de sjaal aan elkaar gemaakt, en had zelfs al garen gesponnen alleen nog niet getwijnd. Vorige week heb ik het garen getwijnd en gisterenavond de berekeningen gedaan aan de hand van het proeflapje. Nu alleen het lijf en de mouwen breien en het geheel aan elkaar zetten.
Eigenlijk voelt dit als een nieuw project, wie weet hoe ver ik nog kom in de vakantie!

Geen opmerkingen: