vrijdag 27 maart 2020

Goed voor jezelf zorgen

In deze tijden van corona crisis merk ik dat ik wat beter voor mezelf moet zorgen. Ik merk dat thuis werken niet zo gezond voor me is omdat ik het al snel teveel doe of er teveel mee bezig ben. Waar ik eerst mijn werkplek aan de eettafel heb ingericht heb ik die al verplaatst naar de hobbykamer zodat ik er in mijn woonkamer van af kan sluiten.
En omdat ik alleen woon en de kat bij mijn lieve zusje is heb ik toch iets moeten vinden om mezelf te motiveren goed voor mezelf te blijven zorgen. Zoals je waarschijnlijk wel weet ben ik dol op vinklijstjes omdat die voor mij echt goed werken. Dus ook nu heb ik een vinklijstje gemaakt.
En je ziet hier ook de knijpers die ik met een papiertje heb beplakt zodat ik het lijstje iedere dag kan gebruiken.

En voor jou wens ik je alle gezondheid toe (fysiek en mentaal), zorg goed voor jezelf en je naasten.

Geen opmerkingen: