woensdag 8 april 2020

Ronde 2!

Ik mag alweer door naar ronde 3, want mijn sokken zijn goedgekeurd. We kregen een patroon dat "Braidalot" heet, en er zat een Letse vlecht in, kleurwerk en vlechten gemaakt door kabels. Ik heb mijn gaafste garen uit mijn stash ervoor uitgezocht:
Ik heb ze weer in regenboog-eenhoorn-glitterstijl gemaakt en ik vind ze werkelijk waanzinnig gaaf gelukt. Ik word blij van de kleuren, de structuur, van de hele sokken. Precies wat je nodig hebt als de tijden zo zwaar zijn.
Deze heb ik met name in de hangmat op mijn balkon gebreid, er lag teveel werk om er het weekend op uit te trekken. Gelukkig is de ijssalon maar 100 meter verderop, dus ik kon wel genieten van een bijpassend ijsje.
Ik heb genoten van deze sokken, het was heerlijk weer en dat hielp ook wel mee natuurlijk. Weer een paar sokken erbij voor aan mijn sokken-madness-lint in de woonkamer.
En dan nu de bonussokken van de vorige ronde afbreien, die hebben even stilgelegen natuurlijk.

Geen opmerkingen: