zaterdag 20 juni 2020

Ron en Hermione

Ik had laatst in de sokkenbreigroep op Ravelry een prijs gewonnen! Dat was echt supertof, het was een mooie streng sokkenwol in de kleur "Ron Weasly" en er zal een klein "chocolate frogs" ministrengetje bij. Mijn zusje is altijd dol geweest op Harry Potter en zij kon nog wel een paar sokken gebruiken. Dus op Ravelry had ik het patroon gevonden van "Hermione's everyday socks" en die twee heb ik gecombineerd:
Het zijn fijne sokken geworden, en ik vind het streepeffect heel gaaf. Ik heb ze extra lang gemaakt omdat mijn zusje dat fijn vindt. Ze is er heel gelukkig mee.

3 opmerkingen:

Mollewol zei

Ik volg je blog al een tijdje en je breit fantastische sokken. Ik wil je graag vragen of je weet waar je dit garen kunt kopen.als Potter fan zou mijn dochter dit fantastisch vinden!

Mariella zei

:-), dankjewel! Ik heb het gewonnen, maar Lieneke van Wolop heeft deze geverfd, ze heeft iedere maand een Harry Potter garen! Hier kun je het vinden: https://wolop.nl/winkel

Mollewol zei

Bedank voor de info. Ik ga daar eens kijken.