woensdag 23 september 2020

Blauw garen

 Tsja, de tour de France en dus ook de tour de Fleece liep wat anders dan we hadden verwacht. Ik heb een blauw garen gesponnen, waar ik vorig jaar op de landelijke spindag de materialen voor had gekocht.

Het is een draadje "worth melting for" (lichtblauwe merino met glitter), "delphinium" (merino met zijde) en een draadje pure zijde van eboy. Hier zie je ze op de klossen:

En hier zie je het getwijnd, ik hou ontzettend van driedraads garen bestaande uit drie verschillende soorten singles. Ik vind dat dat een mooi geheel geeft, zie ook dit logje.
En omdat het vakantie was heb ik mezelf een skeinwinder cadeau gedaan. Eéntje waar ik de klos op kan zetten en sneller dan met de niddy noddy een streng op heb gewonden.
En zie daar, een heel mooi blauw Frozen-achtig garentje.
En wat dat wordt... dat zie je in het volgende logje.

Geen opmerkingen: