zaterdag 19 december 2020

Vakantie!

Het is kerstvakantie. Ik hoop deze vakantie een paar projecten en dingen te doen, en na geïnspireerd te zijn door een vriendinnetje met een fantastische lockdownkalender besloot ik ook aan de slag te gaan. Ik heb hem gepimpt met LEDjes; elke keer als ik een ding heb gedaan plak ik een stickertje waardoor er een lampje aangaat. Bij de TEST rechtsbovenin zie je al een lampje branden.

Hij is helemaal niet perfect, maar ik vind hem wel lollig en wil hem daarom met jullie delen. Zo ziet de binnenkant eruit:
Het zijn koperen spoortjes geplakt van kopertape, en de LEDjes gaan een beetje aan en uit omdat ik dat lollig vindt. Het kleine vierkante blokje naast de knoopcel bevat het programmeerwerk (een ATTiny). Onderin zit een aan-uit-schakelaar. Alle materialen kosten bij elkaar nog geen vijf euro, dus lollig om eens te doen. 

Dit is één van de dingen die ik wil doen; een jasje maken. Als ik dat gedaan heb kan ik een koperen stickertje door het opengesneden "rondje" plakken en gaat het bijbehorende LEDje aan. Supercool!
Ik heb mezelf een Tubble (een opblaasbad) cadeau gedaan, dus er staat ook dat ik lekker mag badderen :-).
En ik wil weer eens een groot breiproject beginnen, dus ik wil een regenboogtrui gaan breien.
Met die lockdown is de tijd er wel voor, dus ik ga genieten deze vakantie!

Geen opmerkingen: