dinsdag 21 augustus 2007

nog niet minder productief :-)

Tsja, de jurk voor de vriendin is bijna af, alleen de zoom er nog in. Hij moest een stukje worden ingenomen maar hij staat haar erg gaaf, ik ben er zeer tevreden over. Het fleecejasje is inmiddels uitgenknipt en morgen ga ik er een rits bijhalen ipv de knopen voor een stoere look, ik denk een doorzichtige met 2 treintjes, dat vind ik zo gaaf!Ook ben ik aan een tasje begonnen van garnstudio's Bomull Linn, die had ik vorig jaar een keer gekocht voor een mutsje maar een tasje is ook wel leuk en naturel linnen staat overal bij. Het tasje heb ik eerder gemaakt, het komt uit Last Minute Knitted Gifts en is echt supermooi en praktisch, net telefoon en portomennaie formaat.
Hier zie je een foto van mijn ketting (en mijn romantische blouse) die ik zelf heb gemaakt, de schelp komt uit Zuid-Afrika, die heeft mijn vriend voor me meegenomen toen hij daar met zijn vader op rondreis was, ik vind hem erg mooi en dus ook wat waardevoller dan een normale schelp...
Breifoto's zijn nog steeds beloofd en komen zo snel mogelijk, als ik mijn vriend zover heb dattie nog wat foto's van me maakt :-)...
Vanavond begint de introductie echt van de universiteit in de vestingbar, gezellig is dat altijd. Alle mensen die je een zomer lang niet hebt gezien weer even zien en bijkletsen met een biertje in je hand, heerlijk studentenleven!!!

Geen opmerkingen: