zondag 4 november 2007

Het was geweldig!!!

Het was heel erg leuk, de stitch 'n bitch dag. Wel vroeg op (5:50 ging de wekker), maar toen we als delegatie van de enschedese stitch n bitch groepen eenmaal in de trein zaten was de treinreis zo voorbij! Lekker breiend en toegelachen door de conducteurs treinden we van oost naar west en om 10 uur waren we aangekomen op plaats van bestemming. Veel wolletjes, leuke workshop (ik deed double knitting van Debbie Stoller, echt een succes), gave modeshow (4de prijs met mijn moebiuscol en bijpassende handschoenen!!!!!!!) en met een volle tas teruggekeerd. Leuke mensen ontmoet, mooie werkstukken gezien en met een tevreden en voldaan gevoel weer teruggereisd. Ik had 2 berensets gemaakt (helaas niet mee rop de foto gezet), en bij de workshop had iemand een Kikabeer gekocht met één van mijn setjes!!!! Wat ontzettend gaaf was dat!
Mijn buit van gisteren:
Eerste lapje double knitting (valt best tegen, is erg veel werk maar leuk om te doen)
4 bollen Drops Karisma voor zo een sjaal voor vriendlief
5 bollen alpaca in de kleuren bruin, rood, donkerblauw, groen en oranje voor de Tiffany
het boek "breipatronen" gewonnen op de modeshow
Een Filatimagazine met alleen maar mannentruien, ook voor vriendlief
1 bolletje blauw-paarse Gedifra Moos (heel erg mooi), voor als er een mooi patroon aan komt waaien

Al met al een hele tas vol, en ik lag binnen drie kwartier op bed toen ik thuiskwam; ik was kapot :-)...

Nu een nieuwe dag, tijd voor de 5de hint van de Secret Stole (weer van die saaie bubbles :-( ), en een lekker versgebakken brood met de lunch.

8 opmerkingen:

MoniqueB. zei

HOi, Breimonster.
Het was leuk om je te ontmoeten en erg gezellig.
Gefeliciteerd met je prijs, de moebius was geweldig en de bijpassende handschoenen ook!

Ik zet je blog bij mijn favorieten.
Groetjes Monique.

Gawy zei

Aaahhh... ik dacht al dat jij het was met die col en handschoentjes, echt gaaf!! Gefeliciteerd emt je prijs!!!

Angelique den Brok zei

Mooie moebius was dat, ik ga het zeker een keer proberen, een kabel die aan twee kanten draagbaar is, leuk voor een sjaal hoor!

Angelique

Tijm zei

Gefeliciteerd met je prijs!! Ik vond het zo knap hoe je de kabelsteek toegepastg had in de moebius. Kun je neit eens een workshop geven voor SnB Fryslân??!!
Ik hou je eraan dat je lid van ons wordt over 2 jaar!

Anoniem zei

Hoi Mariella,
Ik heb een superdag gehad, het was zo gezellig. Volgend jaar gaan we weer!! :-)))

Groetjes Petra

Inge zei

Hai Mariella, gefeliciteerd! Het is ook zo'n mooi stel geworden. Geen wonder hoor!
Tiffany staat ook bovenaan mijn lijstje maar ik moet van mijzelf eerst een paar andere projecten af maken waaronder een muts en handwarmers voor de vriend van mij dochter.(Geheimpje, want hij is 5 december jarig)
Groet,
Inge

Anoniem zei

hee breimonster,
mijn moeder wil graag een bal breien voor de kinderkamer. op jou blog heeft ze een manderijn gezien die je rond hebt gebreid. heb je daar misschien patronen van dan kan ze die gebruiken voor die bal. in enschede in de etlage van de vero moda hangen ook zulke ballen daar komt het idee van

groetjes roos

Anoniem zei

ps. als je daar patronen voor hebt kan je die dan op de blog zetten

groetjes roos