zaterdag 22 maart 2008

Zussenweekend

Dit weekend is mijn zusje van 11 op bezoek. Lekker een weekendje bezig zijn. Gisteren hebben we wol geverfd voor oma, daar ga ik een sjaal van breien als verjaardagscadeau. Erg gezellig was het kliederen en het resultaat is geslaagd; we hadden zonnig geel in ons hoofd:



















En samen breien is natuurlijk supergezellig, we zijn beide met een sjaal bezig. Zij met een noro-sjaal voor zichzelf en ik met de voyager stole voor de beppe van vriendlief.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat is je wol weer mooi geworden!! Verven is verslavend, niet waar. Dat merk ik ook. Bij de vriend van mijn dochter thuis is een lammetje komen wonen, dat levert volgend jaar dus wol. Wie weet ga ik dan toch ook wel aan de spin. Ik heb eierverf gekocht (zie mijn log), maar ik weet nog niet zeker of ik woensdag kom (mijn oudste dochter komt op bezoek). Ze is in opleiding tot revalidatiearts en heeft donderdag en vrjdag een conferentie (of zo) in het Roessingh.