vrijdag 18 april 2008

*Bloos*

Van Annita heb ik een award gekregen, en daar ben ik heel trots op. Samen met haar en haar heb ik de award gekregen, vanwege deze reden: "Dit zijn drie zeer creatieve jonge vrouwen die breien en ik vind het geweldig dat zij dit doen, zodat het ambacht niet verloren gaat."

Ik geniet ervan, en ik mag de award doorgeven. Er zijn een aantal regels voor:

1. Je moet 5 blogs uitzoeken die deze award verdienen voor hun creatieve ontwerpen, interessante materiaal of op een andere manier een bijdrage hebben geleverd aan de blogcommunity..
2. Elke award moet de naam en bloglink van de schrijver hebben, zodat wij haar allemaal kunnen bezoeken..
3. Elke award-winnaar moet de award op haar blog laten zien en de naam en link van diegene die haar de blog heeft gegeven er bij zetten..
4. De award winnaar en diegene die de prijs ontvangen, moeten de link arte y pico-blog laten zien, zodat iedereen de oorsprong van deze award kan vinden. .
5. Schrijf deze regels bij je award op je blog!

Ik houd het bij één award: Knitting Ajour, alsjeblieft! Wij zijn een wederzijdse inspiratiebron voor elkaar en daar dat vind ik iets heel bijzonders.

Geen opmerkingen: