donderdag 29 mei 2008

Af



Mijn eerste gesponnen streng van het spinnewiel dat sinds begin dit jaar onze huiskamer siert is nu af. Ik heb het navajo-getwijnd, en ben tevreden over het resultaat. (De bloem is een wilde margriet die vriendlief en ik afgelopen week hebben geplukt, ze staan zo zonnig!) Erg grappig, ik ben steeds dunner gaan spinnen. Er was nog een bruine schapenvacht tussengekomen, vandaar dat het zolang heeft geduurd. Ik moet nog even kijken hoe ik het wil doen, maar ik wil er een capelet van maken, zoiets als ik al in het roze heb met roosjes. Die draag ik zo vaak dat ik er nog eentje wil die ik buitenshuis ook aandurf :-). Uiteindelijk is het 150m garen, geschikt voor naald drie geloof ik dus ik moet iets creatiefs verzinnen in combinatie met een ander garen. Dat komt helemaal goed. Nu ik het literatuuronderzoek af heb gerond en geen zware artieklen hoef te begrijpen begint de creativiteit gigantisch te borrelen in mijn hoofd. Vandaar dat ik jullie de laatste dagen zoveel te vertellen heb.

Geen opmerkingen: