woensdag 14 mei 2008

Belofte maakt schuld

Na de SnBdag vorig jaar heb ik bij onze SnB groep beloofd ook een workshop double knitting te geven met een pannenlap. Dat was alweer wat naar achteren gezakt, maar gisteren werd ik op Ravelry eraan herinnerd door een van de SnBzusjes, ze had katoen in Duitsland gekocht ervoor. Oftewel; hup, aan de slag. Zo gauw kon ik geen patroontje vinden dus zelf wat gemaakt en de eerste versie op de pennen gezet.


Het moet nog wat vergroot worden (nu zijn de afmetingen 12*13cm) en met dikker garen gebreid worden maar het ziet er al heel aardig uit dacht ik zo. SnB-dames in Enschede, bereid u voor :-)!

5 opmerkingen:

Tijm zei

Jee, wat ontzettend leuk en mooi. En wat handig dat jij daar een workshop over gaat geven.
Zijn wij hier in Fryslân blij dat je straks bij ons gaat horen!!!!!!!!
Go Famke Go!

Anoniem zei

Geweldig, ik heb er zin in!!

Angelique den Brok zei

Oh leuk, als het bevalt mag je bij ons ook wel cursus geven!

Unknown zei

Leuk! Ook als deken(tje)!
Wat maak je toch mooie dingen!

Anoniem zei

Ja, leuk! Prachtige foto van het friese meer trouwens (vorig log!