woensdag 8 oktober 2008

Rommelmarkt

Afgelopen Zaterdag was er een grote rommelmarkt in Friesland. Vriendlief heeft daar al van kindsaf aan aan meegeholpen, dus nu doe ik ook gezellig mee. Zelf ook nog wat rondgestruind en heb vier leuke Friese tegentjes meegenomen:

De vertalingen, met de klok mee vanaf linksboven:
Overal thuis, maar thuis is het beste
Wees een zonnestraal, een ander heeft er plezier van
Voor de koffie niet zeuren
's Morgen laat, de hele dag laat.

De tweede is me echt op hetlijf geschreven :-)...
En ook nog een heel er mooi boek uit '79:

Met de prachtigste plaatjes en patronen om op verliefd te worden, dit is één van de plaatjes:
Als ik over een maand klaar ben met mijn afstudeerproject, kan ik hier wat leuks uit gaan maken, maar voor die tijd... nog even doorwerken.

1 opmerking:

Anoniem zei

een heerlijk boek.
ik heb het zelf ook, en heb er ooit zo'n 9 jaar geleden het gehaakte vestje uit gemaakt.