donderdag 5 februari 2009

Puzzelen

Tot aan de basis was het redelijk makkelijk, de gaten uit het vorige logje opvullen en de acherkant ook wel. Toen kwam het probleem van het voorpand. Ik wilde graag of een ronde hals of een V-hals, en iets dat het patroon niet verstoort. Dit is het tot nu toe:
Over deze oplossing (nog twee partjes aan de bovenkant eraan breien) ben ik redelijk tevreden, maar er is nu nog teveel ruimte (moeilijk te omschrijven, maar er moet nog een stuk worden bijgebreid) op het punt waar de cups in het zijvoorpand overgaan (die hoek van ongeveer 130 graden aan de bovenkant). Idealiter liep de cup namelijk voor tot precies aan de zijkant (het midden van de circel), maar dat vond ik weer niet mooi. Hmmmm, nog even puzzelen dus.
Het topje aan de voorkant ziet er zo uit:
Vanaf de toppen gaat er een I-cord bandje naar achteren lopen, tenminste, dat denk ik nu. Ik moet ook nog bedenken hoe ik de achterkant netjes (niet omkrullend) afwerk... De studie moet nog maar even wachten dus.

5 opmerkingen:

patricia zei

Ik ben alvast benieuwd naar het resultaat, het ziet er veelbelovend uit.

lheurebleue zei

oeps! wat zit dit er duizelingwekkend moeilijk uit! succes verder!

Angelique den Brok zei

Wow het ziet er steeds beter uit, ben zo benieuwd naar het eindresultaat!

MoniqueB. zei

Een kunde op zich! Wow, wat ben je al ver. Prachtig hoor, die kleur, en ik denk dat deze hersenkraker je heel mooi gaat staan.

Anoniem zei

Dit ziet er ook weer zeer veelbelovend uit ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!!