dinsdag 17 maart 2009

Jaaaaaahhhh!!!

Als de vogels de lente in hun bol hebben... moet het wel goed komen!!!
Toen vriendlief en ik in ons huisje zijn komen wonen, kregen we van vriendlief zijn ouders een vogelhuisje. Vorig jaar zat er een nestje in, maar we hebben niet veel meegekregen van de makers, er zijn geen eitjes in gelegd. Maar toen ik vandaag even naar buiten zat te staren met dit heerlijke weer, viel het op dat een pimpelmeesje naar het huisje vloog. Op naar het keukenraam om dat toch even te checken. Nou, dit is een geïnteresseerd vogeltje, volgens mij heeft hij ons vogeloptrekje goedgekeurd... Nu wachten op de strootjes die aangevoerd gaan worden.
Ik vermoed dat dit een projectje word voor vriendlief en mij; we willen er een webcam op zetten om ons op de hoogte te houden. Oooooooh, we vinden het spannend!!!!
P.S. De burda van het vorige logje was van 02/2005

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Big brother is watching you! Wow, wat is en blijft de natuur toch bijzonder.

Anoniem zei

Leuk, een webcam erop, ik ben erg benieuwd naar het verslag ;)
Bedankt voor het melden van de Burda!