maandag 24 augustus 2009

Lekker bezig op de maandag

Niet dat ik zoveel te vertellen heb hoor. Ik bn gewoon weer eens ouderwets lekker bezig. Lang geleden dat dat zoveel deed op alleen een ochtend, de vakantie heeft me echt goed gedaan. Weken geleden had ik nieuwe witte potten gekocht voor mijn amaryllissen. Ik heb er erg veel, en als ze op zijn, gaan ze de kelder in voor een half jaar. Na dat half jaar haal ik ze eruit en geef ze weer water, en bloeien ze weer. Maar omdat sommigen al een jaar of 7 zijn, moesten ze nu scht in grotere potten. Dus in de zon de planten verpot. En buiten zie je pas echt hoe mooi groen de grote bladeren zijn:
Een amaryllis is een plant die mij waardeert (binnenplanten vinden meestal mijn onregelmatige watergeef-momenten niet leuk), en die mij beloont met geweldige bloemen. Oh, ja, ik word gelukkig van die planten :-)...
En, ik ben bezig aan een jurk. Het wat, hoe en waarom komt als die af is...
Zie hier het begin van het lijfje:
Lekker bezig dus...

Geen opmerkingen: