zondag 1 november 2009

Rustige zondag

Lekker bij mijn ouders tot rust komen na een gezellige dag Utrecht met mijn moeder. Nieuwe stofjes gekocht en lekker gegeten aldaar. Vandaag rustig binnen op de bank allemaal bloemen haken uit mijn nieuwe boek het is zulk rotweer dat er geen fatsoenlijke foto van te schieten is met de camera die hier voorhanden is. Foto's volgen dus nog, maar ik ben erg tevreden over de patronen. Ze kloppen, ze worden zoals op het plaatje staat, al kosten ze best veel tijd om ze te maken. Bloemen fleuren de prachtig gekleurde herfst extra op!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hai Mariella! Mooi gedaan je wanten met voering! Laat ik nou gisteren ook een paar wanten hebben gevoerd. Mijne zijn vingerloos, voor Zita omdat ze zaterdags op de markt werkt. En met dit weer langzamerhand, mag ze wel iets voor de kouwe handjes ... Even een tussendoor projectje.
Ik hoop binnenkort weer eens te komen breien in de club. Dan kunnen we de wanten live naast elkaar leggen! Maar mijn college in Amsterdam duurt vaak tot 17.00 en dan ben ik pas om 19.30 hier op het station, vandaar.
Dag!
Flora