woensdag 9 december 2009

Sinterklaas...

Was weer een feest :-)... Ik had een ontzettend gave stoere surprise gemaakt waar ik allemaal hele gave foto's van had willen maken, maar dat WEER... grmbl grmbl, of het niet eens eventjes mee kan werken. Maar moeders heeft hem bewaard, dus als het zondag goed weer is alsnog foto's, want dat issie zeker waard. Ik heb veel cadeautjes gekregen, alleen een paar dagen na het avondje ben ik al veel dingen kwijt door mijn hoofdpijn van gisteren. Daarnaast heb ik vandaag een spier verrekt aan de zijkant van mijn rug waardoor zelfs ademhalen moeilijk wordt. Sommige weken...

Maar goed, hier een hele kleine selectie (helaas lamplichtfoto's, dat WEER weer), mooie kerstoorbellen:
Twee jaar geleden hebben vriendlief en ik mijn moeder een nieuw kookboek gegeven. Haar oude kookboek is inmiddels 34 jaar oud, en ik had die dus meegekregen. En nu heb ik ook een nieuwe; het formaat is iets groter, maar wel evendik, en heet nog steeds 'het nieuwe kookboek':
Het bevat allemaal basisrecepten, ideaal om in de keuken te hebben. Mooi nieuw gebonden, met een groene kaft. Net op tijd een nieuwe, want de ander is bijna door:
En grotendeels hetzelfde, wat nieuwe recepten en alles met een groene steunkleur, maar de maattabel (sorry voor de onscherpe foto) is zelfs hetzelfde gebleven:
Nu ik dit jullie verteld heb, het op foto's heb vastgelegd mag het oude boek naar zijn laatste rustplaats; de oudpapierbak :-)...

En uiteraard de nieuwe Burda van December (die ik elk jaar krijg, evenals een adventskalender en een amaryllis, en waar ik elk jaar weer blij van wordt):
En deze ga ik maken in de kerstvakantie, lijkt me gaaf!!!
Zo, dus... Ik ben gelukkig met al mijn kadoos. En nu weer op naar de kerstkaarten, daarover morgen meer!

Geen opmerkingen: