maandag 4 januari 2010

Een mooi 2010 gewenst!

Een heel mooi en creatief 2010, dat de wegen die voor ons liggen net zo glinsterend en schitterend mogen zijn als het pad waar we van het weekend op de veluwe mochten lopen:

Het nieuwe jaar belooft heel veel veranderingen. Een nieuw huis, een nieuw thuis, een nieuwe afgeronde studie en hopelijk een baan. Op deze overgang van jaar naar jaar ben ik mij er zo bewust van dat dit de laatste winter hier gaat zijn, dat ik op dit moment overal van wil genieten en alles in me op wil nemen. Hierdoor heb ik niet veel ruimte in mijn hoofd over om over de mooie projecten die af zijn te schrijven.

Maar niet getreurd, het nieuwe jaar is ook voor goede voornemens; ik ga proberen meer foto's van mijn projecten te maken. Ik vermoed namelijk dat jullie slechts de helft hebben mogen zien van wat ik heb gemaakt :-)...

3 opmerkingen:

Herma zei

Dat jou weg samen met je dierbaren goed beloopbaar mag zijn met mooie momenten bezaaid en in een mooie omgeving liggend.
Succes met alle veranderingen.

annita zei

Jij ook, tot vanavond!!

lheurebleue zei

een heel mooi nieuw jaar gewenst - het klinkt alsof het heel spannend zal worden!