vrijdag 27 april 2012

Haaai...

Ja, Teake hier. Ik moet verplicht een week weg naar een pension. Ik snap dus helemaal niet waarom ik in dat akelige kooitje moet in de auto, raar herriemakend en schommelend ding vind ik dat... Ik ga dan maar heel klagend mauwen in de hoop dat het vrouwtje doorheeft dat ik dit niet nog een keer wil, maar ik geloof niet dat deze boodschap over zal komen. Vrouwtje gaat lekker een week naar Renesse om uit te waaien, ik moet verplicht aardig doen naar soortgenoten. Jaja, heel aardig zouden ze moeten zijn. Geloof jij het?

Tot over een week!

3 opmerkingen:

froukje zei

Voor Teake: kop op poes, t is even niet anders!
Voor jou: Geniet ervan, fijne tijd daar!

Geri Meftah Art zei

O, wat sneu. Ik heb ook een poes. Ik weet hoe je je moet voelen en o, arme poes. Hopelijk heeft ze het leuk.

MoniqueB. zei

Aardig zijn hè?? Gewoon je eigen territorium uitzetten en je poot stijf houden. Laat het baasje het maar even voelen wanneer ze terug is.
Ongehoord, een poes opsluiten.

Maar je mist haar vast wel.. Voor je het weet is ze weer terug en kun je weer op schoot..

Maak er wat van!