zondag 14 oktober 2012

Beledigd!

Nee, ik niet! Mijn Louëtje. Het was reuzegezellig op de landelijke spindag vorige week, alleen mijn Louëtje moest even getroost worden door beide zusjes die meegingen in de auto van Tineke op weg naar Eindhoven. Tsja, en waarom, je kan het ook wel een beetje zien (het is de rechtse), iemand vond hem het lelijkste spinnewiel! Maar het is wel een spinnewiel dat heel veel heeft meegemaakt. Ik heb hem gekregen van Pimmie (die met dat hele grote wiel op de spindag, voor de lezers die daar zijn geweest), en daarvoor is die van haar oudere familieleden geweest. Na wat gezoek op mijn blog kwam ik erachter dan ik hij vanaf februari 2008 bij mij thuis woont (en dus Enschede, Bolsward en Eindhoven ook al heeft gezien).
Ach ja, wieletje, dan heb je ook wel een bijenwas-beurtje verdiend, vind je niet?
Er zaten watervlekken op het wiel, en ook de rest kon wel wat aandacht gebruiken.
Dus dan maar helemaal uit elkaar! En lekker op de zondagmiddag met heerlijk geurende bijenwas het Louëtje een verzorgingsbeurt geven:
En zie daar, hij is nu toch een stuk gelukkiger?
Zelfs de watervlekken zijn voor een deel weggetrokken.
De eerste garens zijn er alweer vanaf gerold... van de vakantie veel nieuws!

2 opmerkingen:

Elly zei

Wat ziet je louëtje er nu mooiiiiii uit nadat jij hem eens een goede poetsbeurt hebt gegeven, ben je er zelf ook blij mee?

Mariella zei

Ja, gelukkig wel, hij spint weer heerlijk :-)!