dinsdag 23 oktober 2012

Zwaluwstaart

In de zomer ben ik hierheen geweest voor een heerlijk weekendje weg:
Daar heb ik hele zacht baby alpaca-lace garen gekocht als souvenir, en in de trein naar Enschede afgelopen dinsdag zag het breiwerk op pennen van 4mm er al zo uit:
 Afgelopen donderdag was de zwaluwstaart (swallowtail shawl van Interweave Knits), dan eindelijk af. Maar opspannen ging niet meer op mijn bed omdat ik daarin moest slapen. Dus naar de Intertoys voor puzzelmatten om zo mijn shawl op te spannen. De afstand tussen de punten is 6,5cm, de spanwijdte is 1,5m:
Hopelijk later foto's als ik hem om heb...

2 opmerkingen:

Aal zei

Wauw, wat leuk! Dit patroon staat ook nog op mijn todolist, maar eerst 'moet' ik nog 6 paar sokken maken voor Kerst!

Geri Meftah Art zei

Ik heb nog nooit kantgebreid. Ik wist niet eens dat het bestond. In de jaren 80 heb ik heel veel gebreid. En nu ben ik ook weer begonnen. Eerst met een plaid en nu met een poncho. Ik wil binnenkort ook eens met dit hele dunne garen beginnen. Wat je hebt gemaakt is ook zo inspirerend. Echt mooi....