woensdag 6 april 2016

Toilettas

Nu het weer zo nu en dan weer lekker is beginnen de kampeerkriebels al te komen. Ik was nog op zoek naar een toilettas, maar vaak zijn ze te groot of te klein, of niet genoeg vakjes, dus nu heb ik er zelf maar één gemaakt.
Eerst begonnen met een schets en opgemeten hoe groot hij daadwerkelijk moet zijn om alles erin te laten passen:
En dit is dan de uitvoering; intergalactisch!  Het hengsel heb ik bewust aan de achterkant gezet zodat ik die op de camping aan het haakje kan hangen en dan alsnog bij het grote vak kan zonder dat alles eruit valt. Ook neemt zo'n hengsel natuurlijk makkelijk mee als je naar de douche loopt.
Ik heb er een metalen rits ingezet omdat ik die mooi vind.
Op de achterkant zit ook een vak voor wat plattere opbergdingen.
Ik heb hem gevoerd met badstof. Dat vond ik op internet, en leek mij prettig omdat als iets dan nat is het vocht wordt opgenomen. Daarnaast kan nu met gemak de toilettas in de wasmachine, wat moeilijk wordt met tafelzeil-voering (wat je ook veel op internet vindt).
En nu maar wachten op mooi kampeerweer!

3 opmerkingen:

Saskia zei

Wow wat een toffe! Waar heb je die stof vandaan :O

Mariella zei

De markt :-)!

MoniqueB. zei

Gaaf!!! wat een tof stofje, inderdaad. Ben benieuwd welke 'Markt' dat dan is. Mijn vader is 'van de sterren...". Dat zou een gaaf kadoo zijn voor z'n verjaardag