dinsdag 28 februari 2017

Sashiko projecttasje

 Gisteren waren alle lapjes geborduurd, elk met een ander patroon. De één iets moeilijker (en vaak mooier), en andere wat rustiger. Tijd om er een projecttasje van te maken! Ik heb weer dit patroon gebruikt, omdat ik die het handigste vind voor een onderweg-project. Klein genoeg voor een sokkenproject, en met een hengsel heel handig om aan je arm te hangen zodat je ook staand kan breien (heel handig als je op de beurs helpt). En daarnaast nog de mogelijkheid om hem ook binnenstebuiten te gebruiken, al doe ik dat in de praktijk niet echt.
En zie hier het resultaat: deze vond ik het mooist dus heb ik als voor-en achterzijde genomen:
Het enige minpuntje is het lintje, de fourniturenzaak was dicht dus dit was de enige in mijn stash. Als ik een ander lintje vind vervang ik het.
De binnnkant is van de allergoedkoopste ikea-katoen. Borduurt super! En daarnaast vind ik het erg fijn dat de binnenkant licht is zodat je er makkelijk wat in kan vinden.
Tijd om eens een tripje te maken met de trein met een nieuw sokkenproject!

Geen opmerkingen: