woensdag 31 januari 2018

De honingraatjes zijn af!

In dit project zit liefde, troost, warmte, geduld, frustratie en bovenal doorzettingsvermogen... Het is me gelukt, een project wat er al bijna zes en een half jaar lag af te maken. En ik vind het een prachtig project:
De kleuren, de geometrische structuur, het gewicht (in letterlijke en figuurlijke zin) en de onvoorstelbaar hoeveelheden uren die erin zitten maken het tot een fantastisch project waar ik helemaal verliefd op ben.
Het is best een groot project geworden dat nog net past op mijn tafel. Ik heb er een haaknaald bij gelegd om aan te geven hoe groot dat die is:
Dan is het nu tijd om er onder te gaan zitten op mijn bank met misschien wel een oud project dat er al heel lang op wacht op afgemaakt te worden. Heerlijk!

Geen opmerkingen: