woensdag 17 januari 2018

Januari afrondmaand

En weer heb ik een lang liggend projectje afgemaakt, dit keer is het een klein projecttasje met een trekkoordje:
Het borduurwerk heb ik denk ik anderhalf jaar geleden gemaakt om het nieuwe kleurverlopende garen uit te proberem van DMC.
De andere kant heeft een tekst die ik op pinterest vond. Oorspronkelijk had ik dit tasje als lunchtas bedacht, maar ik vind het ook een prima tekst om er zo eens een mooi wolletje in te doen.
Ik heb vetergaatjes gemaakt met hetzelfde borduurgaren om er een lintje doorheen te kunnen doen. Dit knoopje vond ik er zo goed bij passen dat ik hem aan het lintje heb gehangen.
Voor het eerst in een projecttasje heb ik er een binnenzakje in gemaakt. Ik las op een forum dat sommigen dat heel prettig vinden en anderen helemaal niet, dus ik dacht het eens uit te proberen. Ik heb het wel specifiek voor een schaartje en een maasnaald gemaakt, dus die passen precies.
 Het project wat erin gaat is een project uit 2011... nog meer oude projecten afmaken dus!

Geen opmerkingen: