vrijdag 15 februari 2019

Opwarmsokken

Nee, niet dat het zo koud is... maar ik heb zolang geen sokken gebreid dat ik een opwarmsok wel kan gebruiken om te trainen voor de sokken madness dit jaar! Ik heb me weer aangemeld en begin maart zal de kwalificatiesok uitkomen.
Nu ben ik bezig restjes te verwerken;
Nu ik weer veel met de trein mag reizen doe ik dat ook graag in het weekend. Hier ben ik onderweg naar een NS wandeling en gestart met de eerste kleurtjes.
 ‘s avonds lekker bijkomen onder een wollen deken met een sokkenbreiwerk is ook fijn, het schiet al lekker op.
Deze sokken al ik als wandelsokken gebruiken.
Ook geïnteresseerd in de sokkenmadness? Hier kun je er van alles over lezen.

1 opmerking:

Marbada zei

Had nog genoeg op de pennen staan dus maar geen opwarmsok voor mij. Op naar de kwalificatiesok.....Misschien wordt de opwarmsok wel de afkicksok. ;-)