vrijdag 1 november 2019

Herfstblaadjes

Ik had dit jaar zo'n zin in de hersft. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat dat het seizoen is waarop het voor mijn idee is toegestaan om gewoon een hele dag binnen op een luie stoel met een breiwerkje te hangen. En dus toen de eerste vallende blaadjes daar waren maakte mijn hart een sprongetje en was het tijd om ze zelf ook te maken. Ik heb vijf heerlijke herfstkleuren uitgezocht en kwam dit patroon tegen op internet. Lekker in de trein op weg. De eenhoorn is mijn centimeter/schaar/haaknaaldhouder. Die is heel trots om met me mee te mogen reizen zoals je ziet!
Het is een mooi patroontje, makkelijk uit het hoofd te leren en snel klaar. Dus dan heb je in no time een heleboel mooie blaadjes af.
Ze liggen op mijn handwerkkastje en doen dienst als onderzettertjes.
Zo, nu lekker op mijn luie stoel een kopje thee drinken en genieten van deze blaadjes.

Geen opmerkingen: