zaterdag 7 maart 2020

Kwalificatiesokken

Dit zijn de leukste sokken van het afgelopen jaar! Wat heb ik hier een lol aan gehad, ik had ze in twee dagen af (en mag dus meedoen aan de sokken madness, jeej!).
Ik vind het eenhoorn-zeemeermin sokken met de regenboogkleuren en het patroon. Het garen (Lang Super Soxx) heb ik als kerstcadeautje van een collegaatje gekregen en dat heb ik gecombineerd met glitterwol dat ik nog over had van de POP blanket. Het patroon op het been lijkt hetzelfde als op de voet maar dat is niet zo, daarom moest je om je te kwalificeren ook een foto van de binnenkant van je sokken maken:
Daar zie je dat er een verschil is, op de been is het een "dip-stitch" en op de voet een "tuck-stitch" waarbij je steken moet laten vallen en ladderen.
Oh ik ben er zoooo blij mee! Nu nog witte sneakers aanschaffen zodat ik ze ook mooi kan dragen.

1 opmerking:

Code Lief zei

Ze zijn erg mooi geworden,en vragen inderdaad om mooie schoenen erbij ! Succes met de Madness, hopelijk kun je nog een paar leerlingen aansteken :).