dinsdag 27 oktober 2020

Herfstwandelen, kamperen en breien

In de herfstvakantie heb ik een stuk van het trekvogelpad gelopen (in de zomer heb ik er ook al een stuk van gelopen, toen was ik aan het houtsnijden). Dit keer ben ik van Hoenderloo naar Enschede gelopen (de plek waar ik ooit mijn weblog startte ;-) ). Ik had een klein breiprojectje mee in een lichtgewicht breiprojecttasje:

Ik had het plan opgevat om nieuwe kampeerhandschoentjes te maken, de vorige heb ik aan mijn moeder gegeven. En deze worden in eenhoorn-pastel kleuren, heerlijk!

Als het dan koud is en wat vroeg donker is er in ieder geval een regenboog te zien ;-)
Tussendoor heb ik genoten van het herfstwandelen, wat een mooie kleuren en paddestoelen waren er te zien!
En de zon kwam ook nog even kijken (kijk, mijn moebius sokken!). 
De duimen heb ik al apart gezet. Ik had niet genoeg regenbooggaren dus ik heb het gecombineerd met lichtgrijs. 
Nu de vakantie alweer voorbij is zal ik ze thuis af moeten maken, dan zijn ze vast op tijd klaar voor het volgende kampeeravontuur!

Geen opmerkingen: