woensdag 3 februari 2021

Sock Madness 15 - de start

Tsja, ondanks dat ik nog met mijn regenboogtrui bezig ben, heb ik het eerste paar sokken madness sokken van dit jaar al af! Het patroon was een scavenger hunt; op het forum van de sock madness moest je op zoek naar 15 delen van het patroon. Ik ben er een tijdje zoet mee geweest maar toen kon ik de "fifteens" opzetten. En kijk wat een mooie sokken het zijn:

Het garen heb ik vorig jaar bij Wolop gekocht als deel van de Harry Potter serie, dit waren de drakeneieren. Ik had de bol opgebold als een ei en kreeg er een draakje bij:

Het contrastgaren dat erbij zat heb ik gebruikt voor de bobbels in de boord, de versterkte hiel en een decoratief randje voor de tenen.

Ik vind het bobbelrandje fantastisch:

Omdat ik vorig jaar de sokkenslinger zo leuk vond heb ik hem nu ook weer opgehangen, en dit is het eerste paar wat eraan mag:

Nou, bereid je voor op veel sokken in de komende maanden ;-), ik heb mijn naalden opgewarmd dus ben er klaar voor! 

Geen opmerkingen: